Flash

Preveuen l'augment de casos de malària a Barcelona


Experts en malalties transmeses per insectes van assenyalar a Barcelona que els casos de malària augmentaran a l'Estat i als països europeus a causa de l'escalfament del planeta, en un acte organitzat per la Fundació Bayer i el Centre d'Investigació en Sanitat Animal. Aquests experts pronostiquen que en el pròxim decenni malalties com la malària i el virus de l'Oest del Nil seran al continent a causa de la globalització, el canvi climàtic i la immigració.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local