Flash

Màquines per creuar el pas.


Aquestes són les noves màquines cancel·ladores que Renfe ha insta·lat ja al pas subterrani de l'estació de Vilanova. De moment, s'hi pot passar lliurament, tot i que a l'estació ja s'ha tancat aquesta setmana la porta lateral per on podien passar els que anaven al barri de Mar. L'Ajuntament i Renfe van acordar distribuir uns passis especials pels que han de fer servir el pas per creuar del barri de Mar al centre de la ciutat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local