Flash

Preparats per la batalla de la merenga

Les rutes de la merenga sortiran a dos quarts de cinc de les rambles de la Pau i del Castell


Les pastisseries ja ho tenen tot a punt per rebre una allau de nens ansiosos de merenga, l'arma més eficaç a les nombroses batalles enganxifoses que es viuran avui a partir de les quatre de la tarda a tota la ciutat. Els esplais de Vilanova són els responsables de la Merengada, que enguany ha modificat en part les dues rutes. Sortiran a dos quarts de cinc de la rambla de la Pau i de la rambla del Castell i es trobaran a l'avinguda de Francesc Macià, on es farà la darrera batalla abans d'arribar al fi de festa que es prepara a la plaça de la Vila, a les sis de la tarda. Vilanova ja està mentalitzada per empastifar-se de sucre i clara d'ou: bona part dels establiments de la ciutat protegeixen els seus aparadors contra la merenga.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local