EL PUNT |
07-03-2003 17:47
L'estudi sobre les noves tendències del món turístic, encarregat per l'Ajuntament de Sitges, recomana que es creïn 1.020 habitacions d'hotel, en hotels de 5, 4 i 3 estrelles, per garantir la demanda estimada fins a l'any 2006. L'estudi, que ahir es va donar a conèixer al sector, recomana que Sitges es presenti com a destinació de vacances de prestigi amb caràcter elistista amb una oferta de congressos, oci i gastronomia i que es fomenti com a destinació familiar. La diagnosi s'incorporarà com a element de treball per a l'execució del pla d'excel·lència que abocarà 1.620.000 euros els propers tres anys per renovar infraestructures.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




