EL PUNT |
26-03-2003 07:30
La fundació europea de surfistes va fer el cap de setmana passat una neteja de les platges de la Fragata, la Ribera i la Bassa Rodona. L'acció, que van fer uns 30 efectius d'aquest organisme, s'inclou dins de la campanya que estan fent a tot Europa. El col·lectiu va netejar les platges i va repartir entre els usuaris que hi havia cendrers de cartró i fullets informatius sobre la fundació.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




