Flash

«El pla director no és per salvar les vinyes»

La presidenta del Consell Comarcal de l'Alt Penedès diu que el futur de les vinyes és a la indústria del vi

Angèlica Rodríguez creu que el Penedès ha de lluitar per ser «una comarca d'oportunitats»

La comarca afronta el debat sobre el futur del sòl enmig d'una campanya electoral i a les portes d'una altra


El debat sobre el futur del sòl a l'Alt Penedès ha reunit en el mateix punt ecologistes, polítics, pagesos, constructors i empresaris. Els agents implicats estan davant les pressions urbanístiques de l'àrea metropolitana i la necessitat dels municipis de créixer i garantir la creació de llocs de treball per evitar la mobilitat de la població. Tot plegat forma part del debat del nou pla director, una eina que ha de definir els usos del sòl i el futur de la comarca a partir d'una anàlisi sincera i sobretot real de les seves possibilitats. La presidenta del Consell Comarcal de l'Alt Penedès, Angèlica Rodríguez, creu que l'objectiu ha de ser tenir «una comarca d'oportunitats».


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local