EL PUNT |
10-05-2003 07:31
Vilanova serà l'escenari de la primera festa de miniping-pong al carrer que se celebra enguany. Més endavant, s'organitzarà a Manresa, Ripollet i Granollers. La proposta, que va tenir un gran èxit l'any passat, està organitzada pel CTT Ripollet, i patrocinada per la Diputació i la Caixa de Sabadell.
La festa es durà a terme avui dissabte, entre les onze i la una del migdia, a l'esplanada del parc de Ribes Roges, on es col·locaran 36 taules que l'organització posa a la disposició de tothom, amb dues pales cadascuna i 600 pilotes, per a qui vulgui pugui practicar el tennis de taula. Acabada la festa, els patrocinadors lliuraran el material a l'alcalde Sixte Moral, que el repartirà a les vuit escoles de la ciutat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




