Flash

Ferit greu un jove de 26 anys en caure-li a sobre un dipòsit de formigó a Vilanova

La darrera víctima dels accidents laborals del Garraf treballava en una obra de la construcció al carrer Escolapis de Vilanova


Un jove de 26 anys que treballava en la construcció d'un edifici d'habitatges a Vilanova i la Geltrú ha estat ferit greu quan se li ha precipitat a sobre un dipòsit de formigó. L'objecte va atrapar la víctima per les cames quan es va despenjar de la grua que el transportava, ahir a primera hora del matí, en una obra del carrer Escolapis de Vilanova. El jove ha patit ferides de diversa consideració en una de les cames -possiblement fractura de la tíbia i el peroné segons han apuntat els bombers, a més d'un traumatisme cranial-. La darrera víctima dels accidents laborals de la comarca del Garraf va ser atesa en el lloc dels fets per una ambulància medicalitzada i traslladada posteriorment a l'hospital de Sant Camil de Sant Pere de Ribes.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local