EL PUNT |
01-06-2003 07:31
Calafell celebra aquest cap de setmana la segona edició de la Fira del Mar, dedicada a rememorar el passat mariner i pescador del municipi. La fira -organitzada pel Patronat Municipal de Turisme de la localitat- ofereix l'oportunitat de veure tasques que ara ja no es fan, com la reparació de xarxes i la confecció de nanses i cistells. També s'han muntat una cinquantena d'estands que mostren diferents aspectes del món de la mar, així com accions teatrals i d'animació i concerts d'havaneres. La novetat són els tallers per als més petits. La Fira del Mar, que es va inaugurar ahir i continua avui tot el dia, va rebre l'any passat 50.000 visitants. Els organitzadors confien repetir l'èxit de convocatòria.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




