EL PUNT |
04-06-2003 08:00
Els alumnes del batxillerat artístic de l'institut Dolors Mallafrè de Vilanova inauguren la setmana vinent una mostra amb 50 obres basades en un sonet d'Enric Casasses. L'exposició es farà a la sala Toc, on també s'hi podrà veure un mosaic que van fer amb motiu de Sant Jordi.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




