Flash

Denuncien a la Granada la constant violació dels drets humans a Guatemala

La líder indígena Rosalina Tuyuc adverteix que la violència i la misèria encara manen al país


L'exdiputada i defensora dels drets humans a Guatemala, Rosalina Tuyuc, va demanar dimecres al vespre en una xerrada al municipi de la Granada la implicació de la comunitat internacional per a una veritable aplicació del pla de pau, per la persecució de la corrupció i la violència que encara s'utilitza des del poder al seu país i per la lluita contra la pobresa, que afecta sobretot la nombrosa comunitat indígena. Tuyuc va assistir convidada pel Grup d'Opinió de la Granada i l'associació Entrepobles. La conferència, a la sala de plens, va reunir prop de mig centenar de persones.


A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local