Vilanova comença la setmana vinent comença la poda dels plataners de la rambla. Ajuntament de Vilanova
Redacció |
Vilanova i la Geltrú
22-01-2016 20:41
L'empresa encarregada de Jardineria Municipal de Vilanova i la Geltrú començarà dilluns vinent 25 de gener i fins al 5 de febrer la poda de l'arbrat de la rambla Principal. Els treballs, que es faran entre les 7 i les 14 hores, implicaran afectacions de caràcter puntual per als establiments de restauració de la rambla.
Per tal de minimitzar aquesta situació i poder realitzar la poda de manera àgil i segura, el dia abans es demanarà als establiments afectats que no col•loquin les taules i les cadires a les terrasses, fins que els treballs no hagin acabat. Així mateix també se'ls notificarà que aquella mateixa nit no podran deixar les taules i cadires a la via pública, tal i com es fa habitualment.
Des de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú es vol remarcar que l'afectació serà de caràcter puntual i que no s'allargarà més enllà d'unes hores. Durant aquesta estona es garanteix l'accés als establiments per part de clients i proveïdors, que hauran de seguir les indicacions dels operaris.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




