Flash

Escultures de sorra.


La platja del Far de Vilanova va ser escenari ahir d'un concurs de castells de sorra. La convocatòria, inclosa en el programa d'actes de la Setmana del Mar, va englobar 40 participants, tots ells infants separats en dues categories. En la primera (fins a 8 anys), el guanyador va ser Jorge González; i en la segona (de 9 a 15 anys), els guanyadors van ser Irene Meyer i Oriol Esplugues. Els organitzadors de l'acte es van mostrar satisfets del nivell de participació al concurs.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local