Normativa EuroVI

Cubelles estrena un vehicle adaptat per al servei de bus urbà

El nou bus disposa de 22 places, a banda de l’espai reservat per a les persones de mobilitat reduïda

Cubelles estrena un vehicle adaptat per al servei de bus urbà. Ajuntament de Cubelles

Cubelles estrena un vehicle adaptat per al servei de bus urbà. Ajuntament de Cubelles

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El servei de bus urbà de Cubelles ja disposa d’un nou vehicle fent el recorregut habitual pels carrers i les urbanitzacions de la vila. Es tracta d’un model Iveco-Mobi de 170 CV que estrena nova carrosseria i compleix amb la darrera normativa europea EuroVI. Això implica, entre d’altres, a que sigui un vehicle 100% adaptat mitjançant una rampa en la porta posterior i disposi de dues places per a persones amb mobilitat reduïda a més de la inclusió del sistema EGR de recirculació de gasos d’escapament, fet redueix substancialment les emissions a l’atmosfera. Les característiques tècniques del nou vehicle es completen amb un filtre de partícules CRT, regulador antilliscant, assistent hidràulic de fre i MSR (Motor Scheleppmoment Regulung).

El nou bus disposa de 22 places, a banda de l’espai reservat per a les persones de mobilitat reduïda, una butaca interurbana, màquina d’autovenda de bitllets i està equipat amb aire condicionat i rètols electrònics de ruta.

A la presentació que representants del Govern municipal i de l’empresa concessionària han fet als mitjans de comunicació a la plaça de la Vila també han assistit alguns membres d’Amicu, que han valorat molt positivament el fet que el nou vehicle estigui totalment adaptat a persones amb mobilitat reduïda, el els facilitarà el transport urbà al municipi.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local