EL PUNT |
02-07-2003 07:32
L'emissora municipal Ràdio Cubelles ha tornat a recuperar les retransmissions des de la platja a partir d'aquesta setmana. Els magazins El ventilador i Cafè amb gel es traslladaran un cop per setmana a la platja, des d'on s'emetran en directe. El ventilador es retransmet de dilluns a divendres, de les nou a les onze del matí, i Cafè amb gel es pot escoltar els mateixos dies, de cinc a set de la tarda. La programació de Ràdio Cubelles també compta aquest estiu amb nous programes especialitzats, com ara Lectures, El xiringuito, Patxanga la txaranga, dedicat a l'ska i el reggae, L'estiu a les ones, Música revival, amb música dels 60 als 80 i Gags d'estiu.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




