EL PUNT |
23-07-2003 07:32
La Guàrdia Civil ha detingut un home de 38 ays, veí de Benamejí (Còrdova) com a presumpte autor d'amenaces i d'un intent d'apunyalament a un company de feina. L'agressor treballava en un hotel de Calafell i va iniciar una disputa amb un company per motius que encara es desconeixen.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




