Flash

El consell del Baix Penedès es constitueix demà i dijous els del Garraf i l'Alt Penedès


El Consell Comarcal del Baix Penedès es constitueix demà a les dotze. Benet Jané encapçala el grup de CiU, format per onze consellers, i Josefa Pérez el del PSC, que té 10 consellers. ERC té dos conseller, un el PP i un els indepedents. Si no hi ha sorpreses, Jané serà proclamat president amb els vots de CiU, ERC i l'independent Joan Parera. El torn del Garraf i l'Alt Penedès serà dijous a les dotze del migdia. S'hi han anunciat pactes d'esquerra, de manera que els socialistes Sixte Moral i Lluís Valls serà els presidents comarcal del Garraf i l'Alt Penedès, amb acord del PSC, ERC i ICV en el primer i del PSC i ERC en el segon. A CiU, repeteix com a cap de grup a l'Alt Penedès Angèlica Rodríguez, i al Garraf ho serà Josep Lluís Vida.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local