EL PUNT |
01-08-2003 10:21
Agustí Panyella serà el nou rector de la parròquia de Sant Joan Baptista de Vilanova i la Geltrú, en substitució de Joaquim Rovirosa, que serà el curs vinent el responsable de la parròquia de Santa Eulàlia de Pallejà (Baix Llobregat). El relleu a Sant Joan és l'únic que es produeix enguany a les parròquies del Penedès. D'altra banda, a principis de curs s'han de nomenar també els nous arxiprestos de Vilafranca i Piera-Capellades, càrrecs que ara tenen Josep Puig i Francesc Mestre, respectivament, i amb opció de continuar. Es mantindran, al Garraf, Jaume Berdoy i, a Sant Sadurní, Carles Catasús.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




