EL PUNT |
13-08-2003 07:33
El conseller en cap, Artur Mas, afirmava ahir a la nit que els focs del Vallès i el Bages ja estaven controlats
Els dos incendis que diumenge a la tarda i dilluns al matí van començar al Vallès Occidental continuaven ahir cremant amb força, si bé, a l'hora de tancar aquesta edició, el conseller Artur Mas avançava que ja estaven controlats. De fet, ahir a la tarda i malgrat els esforços dels bombers, es van unir els dos incendis que cremaven al Vallès Occidental, a l'altura de Granera (Vallès Oriental) i s'havia plantejat l'evacuació de Monistrol de Calders (Bages). Prop de 4.500 hectàrees de bosc cremades i més d'un miler de persones evacuades són algunes de les conseqüències que, amb les cinc víctimes mortals de dilluns, fan que sigui l'incendi més greu a Catalunya.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




