Flash

Una jove de 27 anys, ferida en caure del camí d'Adarró a Vilanova


Una vilanovina de 27 anys va patir diverses fractures en caure pel marge del camí que uneix la zona d'Adarró amb la platja de Sant Gervasi, ahir a dos quarts de set de la tarda. La jove va ser atesa pel servei de la Creu Roja en un primer moment, tot i que després van arribar al lloc dels fets el Vehicle d'Assistència Medicalitzada i una ambulància, que la va transportar fins a l'hospital Sant Camil. Segons informa la Creu Roja, tot indica que la noia pateix fractura de maluc i d'omoplat, i haurà de romandre ingressada al centre hospitalari diversos dies.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local