Flash

Roben al bar Alegria del carrer Doctor Zamenhoff de Vilanova

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


Els bombers van donar l'avís a la policia local que la reixa d'un bar del carrer Doctor Zamenhoff, al número 32, presentava evidències d'haver estat forçada. Quan va arribar la patrulla al bar Alegria, van detectar que els lladres havien accedit a l'interior de l'establiment i havien forçat també les dues màquines escurabutxaques, de les quals havien pres la recaptació. Els fets van tenir lloc poc abans de les tres de la matinada de diumenge, segons ha informat la policia local de Vilanova.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local