EL PUNT |
16-09-2003 07:33
La Guàrdia Civil del Vendrell va detenir dissabte dos joves de 20 i 21 anys acusats de robar utilitzant la violència als conductors de dos vehicles. Segons la Guàrdia Civil, els detinguts van intimidar a principis de mes al carrer Valls el conductor d'un A-3 a qui van prendre un telèfon mòbil valorat en 500 euros, unes ulleres de sol de 150 euros i més de 300 euros en metàl·lic. Cinc dies després van repetir l'actuació al conductor d'un Peugeot 306 a la rambla del Vendrell, a qui van sostreure un telèfon portàtil i 610 euros en metàl·lic. Els joves detinguts, veïns del Vendrell, els obligaven a anar al caixer automàtic a treure els diners amenaçant-los amb una navalla. Els joves han passat a disposició del jutjat 4 del Vendrell.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




