Flash

El govern de Vilanova valora positivament el Dia sense Cotxes

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


El segon tinent d'alcalde de Vilanova i responsable de Medi Ambient, Jordi Valls, ha valorat positivament el Dia sense Cotxes de dilluns passat, ja que va servir «per poder reflexionar sobre l'ús del cotxe», que era el principal objectiu de la jornada segons ell. «No té cap sentit aconseguir una disminució dels cotxes només un dia, sinó que la intenció és que la jornada permeti pensar un moment quant de temps podrem aguantar aquest ritme actual», ha comentat Jordi Valls.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local