EL PUNT |
26-09-2003 07:33
La policia judicial del Vendrell va detenir dimecres al matí un jove de 25 anys veí de Cunit com a presumpte autor de diversos delictes comesos al municipi. La Guàrdia Civil el responsabilitza del robatori d'un telèfon mòbil en un bar, del furt de dos vehicles (Opel Calibra i Ford Orion), del robatori d'un collaret d'or que portava un menor d'edat i que estava valorat en 720 euros, de la sostracció del radiocaset d'un cotxe i d'un atracament que va tenir lloc en una benzinera. El jove va utilitzar un dels vehicles que havia sostret i, armat amb un tornavís, va forçar el dependent a donar-li la recaptació, uns 400 euros. La Guàrdia Civil el va detenir dimecres a les vuit del matí i va passar a disposició judicial. El titular del jutjat 6 del Vendrell va ordenar-ne ahir l'ingrés a la presó.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!