EL PUNT |
01-10-2003 07:33
L'Ajuntament de Sant Sadurní ha signat amb la Diputació de Barcelona un conveni per rebre crèdits a baix interès per fer inversions valorades en 700.000 euros -la Diputació subvenciona el 3 dels interessos- i que serviran per executar inversions municipals. El programa de Crèdit Local de la Diputació és fruit d'un acord entre aquesta institució i Caixa de Catalunya. El primer conveni es va signar l'any 1994 i s'ha anat prorrogant any rere any. L'objectiu és millorar la situació de les finances municipals dels ajuntaments de les comarques de Barcelona amb poca capacitat per generar estalvi, i per promoure facilitats perquè els ajuntaments més petits accedeixin a crèdits amb les mateixes facilitats que grans administracions.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!