Flash

L'aigua ofega les principals vies del Garraf

La intensa pluja que va caure ahir al migdia va provocar col·lapses i danys menors a tot el Garraf

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

A Cubelles, l'aiguat va obrir un forat al mur del castell i va obligar a tallar alguns carrers per inundacions

A Vilanova es va arribar als 50 litres per metre quadrat i diversos vehicles van quedar atrapats en les inundacions


La intensa pluja que va caure ahir al migdia va col·lapsar la circulació de les principals vies de la comarca i va provocar moltes inundacions en tot el territori. Vilanova i Cubelles van ser els municipis més afectats per les fortes precipitacions, que van deixar entre 40 i 50 litres per metre quadrat i més d'un ensurt. A Cubelles, va caure una part del mur del castell i es van haver de tallar diversos carrers pel pas de l'aigua. Igualment a Vilanova, alguns cotxes van quedar atrapats per l'aigua en els passos sota la via del tren i dos vehicles més van haver de ser trets d'enmig de la rotonda del carrer Abat Escarré, on l'aigua va superar el mig metre d'alçada.


El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local