Flash

El Noia comença fort la lliga europea

El Liceo serà el rival dels sadurninencs en la primera eliminatòria de la màxima competició continental

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.


El Noia Freixenet haurà d'enfrontar-se al Liceo de la Corunya en la primera ronda de la lliga europea d'hoquei sobre patins. El sorteig, que es va celebrar en la jornada de descans que s'està disputant a Portugal, va emparellar catalans i gallecs en una eliminatòria que serà el preludi de la lligueta, quan es formaran dos grups de quatre que jugaran a doble volta per classificar-se, els dos primers, per la final four . El tècnic sadurninenc, Ricard Hernáez, «no dóna res per perdut», i es mostra convençut que «ens podem tractar de tu a tu». Pere Varias, el capità de l'equip, creu que «està al 50 per cent».


El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local