VD |
16-10-2003 16:09
De moment no hi ha una data fixa per a la celebració de la Setmana de Merignac a Vilanova, encara que la voluntat local és que es pugui fer entre els mesos de maig i juny. Es tracta d'un seguit d'activitats que portaran a Vilanova representants del món polític i social de la ciutat francesa agermanada amb Vilanova i que serviran per commemorar els 15 aniversari de l'agermanament de les dues ciutats.
La setmana de Merignac serà la resposta a les activitats que ja es va celebrar fa un més d'un any a la ciutat francesa i que van mobilitzar una part important del teixit associatiu i cultural de Vilanova. Exposicions, concerts i exhibicions de balls populars van ser algunes de les mostres del vilanovisme a Merignac, que aquest proper any es respondran amb similars activitats de la ciutat francesa.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!