EL PUNT |
29-10-2003 08:02
Que les victòries són molt cares a la superdivisió ho estan comprovant Marc Duran i Oriol Monzó. El vilanoví va perdre amb el seu equip, el CER l'Escala, 1-3 a la pista de l'Arteal-Cubiertas Orballo. Marc no va poder guanyar el seu compromís contra Liu Jun Hui. El Confecciones Rumadi de Linares, on juga el sitgetà Monzó des d'enguany, també va caure, per 3-0, contra el conjunt andalús del Cajasur Priego. Monzó no va poder aportar cap punt en les seves intervencions. Els equips dels jugadors garrafencs ocupen la darrera plaça i hauran de lluitar per la permanència.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!