Flash

Una màquina excavadora deixa sense llum una part del Vendrell


Una màquina excavadora va deixar sense llum ahir uns 7.200 clients de Fecsa dels municipis del Vendrell, Altafulla, Creixell i Roda de Barà. L'avaria la va provocar una màquina excavadora, cap a les nou del matí, i la companyia elèctrica va trigar un parell d'hores a restablir totalment el servei, segons ha informat Fecsa-Endesa. Ahir al matí també hi va haver dues avaries més a l'Hospitalet (2.734 clients sense subministrament elèctric) i a Arenys i Canet de Mar (863 afectats). En total han estat 11.000 clients afectats.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local