EL PUNT |
18-11-2003 07:32
L'aiguat que ha caigut aquest cap de setmana a la comarca del Garraf va provocar més d'un ensurt, principalment en els municipis de Vilanova i Sitges. A la capital del Garraf, els bombers van haver de retirar dissabte a les deu del matí un arbre que havia caigut; mentre que a Sitges, els efectius dels bombers van haver de retirat divendres a la tarda un vidre d'un edifici que estava a punt de caure.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




