Flash

Es presenta en societat Garraf-Plural

La nova entitat vol defensa la diversitat cultural i ètnica a la comarca

La jornada va comptar amb una degustació de plats tipics. fdg/c.castro

La jornada va comptar amb una degustació de plats tipics. fdg/c.castro

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El centre cívic del Tacó ha estat escenari aquest cap de setmana de la festa de presentació oficial de Garraf-Plural, una nova entitat comarcal que té com a principal objectiu defensar la diversitat cultural i ètnica de la comarca.

Durant tota la jornada de dissabte, la nova associació cultural i social va organitzar tallers i activitats diverses per donar a conéixer l'entitat, però també la riquesa cultural que representen.

Garraf-Plural va néixer fa un any, però ara es constitueix oficialment com a associació. La seva seu és a l'Espai d'Entitat Toc, al carrer Sant Sebastià de Vilanova i la Geltrú

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local