EL PUNT/CATI MORELL |
04-01-2004 22:49
Sixte Moral confia que els nous responsables de la Generalitat «acompanyaran els ajuntaments en les necessitats que hi ha». Segons ell, el pacte tripartit serà més conscient que l'administració local és la més propera als problemes reals de la gent. Sixte Moral diu que ara «el país anirà millor», tot i que convida polítics i ciutadans a ser prudents abans de conèixer quina és la situació real de l'administració, i valora el fet que alguns membres del govern o propers a aquest ens assumeixin noves tasques al govern de Maragall.
En aquest sentit, el regidor de Promoció Econòmica, Bernat Valls (ERC), deixarà l'Ajuntament per incorporar-se al departament de Comerç. El seu company del grup municipal, Josep Tomàs Àlvaro, compartirà la feina com a regidor amb la de membre del consell assessor de RTVE a Catalunya. El que va ser regidor d'Educació i cap de les dues últimes campanyes del PSC, Francesc Vila, serà el secretari general de Cultura i la fins ara diputada del PSC pel Garraf, Assumpta Baig, deixarà el Parlament per anar al Senat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!