Flash

Sant Pere de Ribes inverteix en la compra de 200 arbres per a la via pública

L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes ha adquirit recentment prop de dos-cents arbres de 23 espècies diferents per plantar-los a determinats espais dels nuclis de Ribes i Les Roquetes. La majoria d’aquest arbres gaudeixen d’un perímetre de tronc de 16 a 20 cm i una alçada aproximada de 2,5 metres i per seleccionar-los s’ha tingut en compte, a més del seu valor estètic, l’adaptació a les nostres condicions climàtiques, la idoneïtat que tenen per ubicar-los a l’espai que han d’ocupar i la simplicitat o facilitat que tenen per a les tasques de manteniment, entre d’altres.

La plantació d’aquests arbres està prevista pels mesos de març i abril i han tingut un cost de 15.760 euros.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local