Sa Majestat Carnestoltes i les seves concubines ens conviden a tornar a consolidar el Vidalot. fdg/juanpe rodriguez
VD |
23-02-2004 16:56
A partir de les nou del vespre, la comparsa del Vidalot sortirà de la Torre d'Enveja per arribar a la plaça de les Neus, on sa majestat Carnestoltes imposarà les llaçades a les banderes participants.
Després d'un recorregut per diferents carrers i espais de la ciutat, els participants de la comparsa del Vidalot aniran fins al pavelló poliesportiu del Garraf on tindrà lloc el tradicional ball de màscares, a partir de la mitjanit.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!