VD |
28-03-2004 22:17
La Generalitat de Catalunya ha cessat del seu càrrec l'escriptor vilanoví Oriol Pi de Cabanyes, que assumeix la direcció del Consorci de Promoció Exterior de la Cultura.
Segons va fer públic el passat 15 demarç d'agènia de notícies Europa Press, el Consorci Català de la Promoció Exterior de la Cultura estrenarà el nou director en sis mesos, però de moment, l'escriptor vilanoví continua exercint aquest càrrec.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!