Diada Nacional

Trànsit preveu que 430.000 vehicles surtin de l'àrea metropolitana de Barcelona pel pont i en tornin 200.000

Els actes de la Diada també provocaran afectacions

El Servei Català de Trànsit estima que amb motiu de la Diada sortiran uns 430.000 vehicles de l'àrea metropolitana de Barcelona entre les 15 hores de dijous i les 15 de divendres. Pel que fa a la tornada, es preveu una mobilització d'uns 200.000 vehicles entre les 12 i les 24 hores de diumenge. A més dels tres dies festius consecutius, la Diada coincideix amb el retorn de vacances d'alguns ciutadans. Per minimitzar les afectacions viàries, s'habilitaran diverses mesures especials d'ordenació i regulació del trànsit. A més, els actes de la Diada també provocaran algunes afectacions, com el tall de l'N-II entre Montgat i Canet de Mar. 1.166 agents dels Mossos vetllaran per la seguretat a les carreteres aquests dies.

Els agents s'establiran en les vies de màxima mobilitat i també en vies secundàries. Hi haurà 1.072 controls: 234 d'alcoholèmia i drogues, 161 de seguretat passiva, 152 de motos, 243 de distraccions, 176 controls de velocitat i 106 de transports.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local