VD |
27-06-2004 20:19
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Segons ha informat el Servei Català del Trànsit, les incidènices en matèria de trànsit aquest diumenge han estat menors a les carreteres del Garraf, en comparació amb les retencions que es van viure dimecres a la tarda i al vespre. La tornada del pont de Sant Joan sha repartit entre dissabte i diumenge durant tot el dia, un fet que ha permès repartir els vehicles que dimecres es van quedar retinguts a la carretera.
Amb tot, lautopista del Garraf ha patit algunes retencions puntuals al llarg de la tarda de diumenge com a conseqüència de la tornada del pont de Sant Joan. El mateix ha passat a la variant que uneix Cubelles i Vilanova, que durant tota la tarda ha portat una gran densitat de trànsit que en moment puntuals ha fet aturat la circulació.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!