Flash

Terratrèmol Bisbal

Unes sis mil persones van assistir al concert de David Bisbal diumenge passat a Vilanova

David Bisbal es va entregar al seu public amb el repertori habitual. fdg/ tere belmonte

David Bisbal es va entregar al seu public amb el repertori habitual. fdg/ tere belmonte

Amb una hora de retard per problemes tècnics, el cantant que es va donar a conéixer a través del programa de televisió Operación Triunfo no va decebre als sis mil espectadors que van acudir al concert. Segons fonts de l'organització, una avaria en un generador va provocar que el concert comencés una hora més tard del previst, amb el conseqüent nerviosisme de fans que pràcticament van obligar al agents de seguretat a obrir les portes del recinte. De fet, va ser impossible controlar les entrades de les primeres persones que van accedir.

Un dispositiu especial de policies i serveis sanitaris van ser present durant tota la tarda a les portes del camp de futbol per controlar el col·lapse de trànsit i de vianants que s'anava generant a mida que s'apropava l'hora del concert. Tot i que no va haver cap incident destacat, es va haver de distribuir aigua entre els assistents ja que alguns d'ells feia hores o dies que esperaven a les portes del camp de futbol l'obertura de les portes.

El repertori habitual de David Bisbal va agradar força als assistents, que d'altra banda es van mostrar molt entregats en tot moment al cantant.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local