Flash

Milers de persones veuen el castell de focs d'artifici de Vilanova des del passeig marítim

Pocs espectadors al ball de les Set Hores i èxit de públic al Manani Rock

Exit del castell de focs de la Festa Major 2004. fdg/ carles castro

Exit del castell de focs de la Festa Major 2004. fdg/ carles castro

El col·lapse de trànsit i de vianants intentant arribar al passeig marítim la nit dels focs s'ha consagrat com un protocol més tradicional pràcticament que els actes de festa major pròpiament; tot i el servei de bus gratuït que l'organització posa a disposició dels espectadors per anar del centre de la ciutat a les platges.

L'espectacle pirotècnic va aixecar aplaudiments i espectació durant tota l'exhibició, que va donar pas seguidament al ball de les Set Hores, al parc de Ribes Roges, i al Festival Manani Rock, a la plaça del Port. El ball de les Set Hores, que els pabordes van estar apunt de no programar davant la poca espectació d'altres anys, va seguir en aquest línia, tot i la bona qualitat de les orquestres. Mentre, el festival Manani Rock, que organitzen diverses entitats de la ciutat, ha tornat a tancar amb un èxit de públic destacat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local