Flash

Arriba a Vilanova l'exposició "La llengua en l'etiquetatge de les grans marques"

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquesta és una exposició itinerant organitzada per la Plataforma per la Llengua que mostra etiquetes de productes de gran consum i de marca internacional en llengües comparables en nombre de parlants catalans. El propòsit d'aquesta exposició és ensenyar com es comporten les multinacionals quan trien la llengua per etiquetar els seus productes a l' estranger, i comparar-ho amb el que fan als Països Catalans.

D'altra banda, aquesta iniciativa es fa ressò de noves sensibilitats de la ciutadania que demanen el compromís de les empreses envers la sostenibilitat social i el respecte als drets i la cultura locals.

L'exposició que es va inaugurar el 13 de maig a Barcelona recorrerà diverses poblacions de Catalunya, el País Valencià i les Illes Balears.

Aquest projecte compta amb la col·laboració de l 'Ajuntament de Vilanova, l'ADEC (Associació en Defensa de l'Etiquetatge en Català) i el departament de Comerç, Consum i Turisme de la Generalitat de Catalunya.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local