VD |
11-10-2004 17:03
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Segons han informat els Mossos d'Esquadra, l'accident es va produir a la carretera vella de Sant Pere de Ribes quan la víctima caminava pel lateral de la via BV-2112.
Un turisme de la marca Seat Malaga, amb matrícula de Barcelona, va colpejar a la dona, que va ser traslladada amb caràcter d'urgència fins a l'hospital de Sant Camil, on va morir poc després. Amb aquesta víctima són nou les persones que han mort a les carreteres catalanes durant els dos primers dies del pont del Pilar.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!