Un Vilanova amb nombroses baixes no deixarà de ser ambiciós a Reus
El Vilanova afronta el primer desplaçament de la temporada amb moltes baixes. Els de Moya visiten el primer líder de tercera, el Reus, amb cinc absències i un seriós dubte. Entre els descartats s'hi troben tres titulars: el porter Massana, que no va poder jugar contra el Manlleu; el lateral Alfonso, amb subluxació de clavícula, i el central Dani Gimeno, que es va lesionar divendres. Amb el dubte afegit de Valldosera, els tècnics hauran de recompondre la defensa donant entrada en l'onze inicial, probablement, a Víctor Duran, que d'aquesta manera tornaria als terrenys de joc després de la seva llarga lesió.
- EL PUNT/ALEX OCHOA |
- 07-09-2003
La Plaça de la Sardana tanca aquest cap de setmana les festes majors dels barris
- VD |
- 05-09-2003
El govern sitgetà vol ampliar la comissió del pla general amb la intervenció dels «sectors econòmics»
- EL PUNT |
- 05-09-2003
El nou govern del Consell Comarcal de l'Alt Penedès vol potenciar un canvi d'estil
- EL PUNT |
- 05-09-2003
Sant Sadurní pavimenta el nucli de Can Benet i desvia el torrent de Can Catassús
- EL PUNT |
- 05-09-2003
Calafell retorna a l'edat mitjana durant uns dies amb les jornades medievals
- EL PUNT |
- 04-09-2003
El més vist a Territori
- La directora del Museu del Ferrocarril de Vilanova fitxa per FGC per liderar el TramCamp
- Vilanova blinda els locals comercials dels principals eixos per evitar que es converteixin en habitatges
- Investiguen un home per l'apropiació d'un centenar de ruscs sostrets fa sis anys a Olivella i Sant Martí Sarroca
- Amplien el confinament pel foc de l’Anoia, que ja afecta el sud d’Igualada, l’oest de Capellades i cinc municipis més
- Reactivat el desnonament de Carmen Alcaraz a Vilanova: crida a la mobilització veïnal aquest dilluns
- El Tour de França passarà per la Rambla del Garraf i provocarà afectacions de trànsit a Sant Pere de Ribes
- Renfe comença la construcció dels nous tallers de manteniment de Rodalies amb previsió de duplicar la capacitat actual
- Tallada la circulació de l'R2 sud entre Sitges i Vilanova per un atropellament
- Alerta INUNCAT per pluges intenses dijous a la tarda a gran part de Catalunya
- El Govern i ERC acorden el futur tren orbital: 120 quilòmetres, 40 estacions i 5.200 milions d'inversió fins al 2041
Articles d'opinió
L'Ortoll, el primer espai natural urbà de Catalunya conservat per la ciutadania?
- 10-04-2025
SUBSCRIU-TE
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.
Subscriu-te ara! Al periodisme local



