Vegueria del Penedès

ACCIDENT DE TRÀNSIT

Un conductor begut mata un menor que anava en ciclomotor a l'Anoia


ACN Vilanova del Camí

05-07-2023 10:57

L'home ha quedat en llibertat després de passar a disposició judicial

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Un jove de 17 anys ha mort després que un conductor begut l'atropellés la matinada del dissabte. Segons ha avançat l'Anoia Diari i ha confirmat l'ACN, els fets van passar poc abans de les sis del matí, al punt quilomètric 2,3 de la carretera C-244, al terme municipal de Vilanova del Camí. El menor circulava amb una altra persona en un ciclomotor, quan un vehicle els va envestir per darrera. Tots dos van resultar ferits greus i van haver de ser traslladats a l'hospital, però el menor va acabar morint l'endemà. El conductor del cotxe, que va donar un resultat de la taxa d'alcohol permesa superior als 0,60 mg/litre -considerat delicte penal-, ha quedat en llibertat després de passar a disposició judicial.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.