Vegueria del Penedès

CAP D'ANY 2025

El Vendrell organitzarà una festa de Campanades de mitjanit a la plaça Vella


Redacció El Vendrell

17-11-2024 11:10

En els darrers anys, a la plaça Vella s’estava reunint molta gent per celebrar l'inici del nou any i des de l’Ajuntament s’ha cregut oportú organitzar aquesta festa de Campanades

El Vendrell organitzarà juna festa de Campanades de mitjanit a la plaça Vella . Ajuntament del Vendrell

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El 31 de desembre, a partir de les 23:30 h, a la plaça Vella, tindrà lloc una festa de Campanades de mitjanit organitzada per l’Ajuntament del Vendrell amb la participació dels Campaners del Vendrell i els presentadors Josep Solé, Guitarra, i Lioba Rovira, que són components del grup Son Rumores.

La regidora de Festes, Mariona Figueras, ha explicat que “ens hem trobat que en els darrers anys a la plaça Vella s’estava reunint molta gent per celebrar les campanades de Cap d’Any i, aquest any, per primer cop, des de l’Ajuntament s’ha cregut oportú organitzar aquesta festa de Campanades de mitjanit”.

Els presentadors de l’acte s’ubicaran al balcó del Campanar i a les 12 de la mitjanit es farà un toc manual de les campanes, amb els quatre quarts i les dotze campanades, i tot seguit es farà un toc festiu que donarà pas a una celebració que estarà amenitzada pel grup de versions Noche Ochentera.

L’acte és gratuït i obert a tothom, però prèviament, a partir del 2 de desembre, s’haurà d’anar a l’Ajuntament a recollir un tiquet que donarà dret a tenir cotilló, raïm i copa de cava.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.