PUBLICITAT
HANDBOL
30-12-2025 11:04
El Club Escola Handbol Vendrell va celebrar la setmana passada una roda de premsa en què va donar a conèixer els principals actes previstos amb motiu del seu 50è aniversari. L’acte va servir per presentar la nova equipació commemorativa, anunciar una exposició històrica del club i fer la presentació oficial del I Torneig de Reis.
En primer lloc, el club va presentar la nova equipació del 50è aniversari, que lluiran aquesta temporada tots els equips del CEH Vendrell —un total de 16 conjunts, femenins i masculins, de totes les categories—. La samarreta simbolitza mig segle d’història, esforç col·lectiu i arrelament al municipi del Vendrell, i esdevé un dels elements centrals d’aquesta temporada tan especial.
Durant la roda de premsa també es va anunciar l’organització d’una exposició commemorativa que tindrà lloc durant el mes de febrer. La mostra vol repassar la trajectòria esportiva i social del club al llarg dels seus 50 anys de vida. Des de la Comissió del 50è aniversari es fa una crida a totes les persones que han format part del club perquè col·laborin cedint temporalment fotografies antigues, equipacions o material històric. Tot el material serà retornat un cop finalitzada l’exposició.
El material físic es pot lliurar al Consell Esportiu del Baix Penedès, degudament identificat, i les fotografies també es poden enviar per correu electrònic a escolahandbolvendrell@gmail.com. Per a més informació, el club ha habilitat el telèfon 616 356 705.
Un dels punts destacats de la presentació va ser la presentació del I Torneig de Reis, una nova competició que neix amb la voluntat de consolidar-se com una cita de referència dins del calendari handbolístic català. El torneig, dedicat a les categories aleví i infantil, tant masculines com femenines, comptarà amb la participació de 16 equips procedents de diferents punts de Catalunya.
El torneig se celebrarà el dissabte 3 de gener de 2026, de 9 del matí a 7 de la tarda, de manera simultània al Pavelló Municipal del Camp d’Esports i al Complex Esportiu del Club Tennis Vendrell. La competició estarà apadrinada per Marc Garcia, jugador internacional format al club i referent esportiu i humà del CEH Vendrell. Garcia també és l’organitzador del Campus Marc Garcia, que tindrà lloc del 20 al 27 de juny a Coma-ruga amb la col·laboració del club vendrellenc.
A la roda de premsa hi van intervenir Mar Vázquez Oliveros, membre de la Comissió del 50è aniversari; Lluís Calmet-Sangenís, president del Club Escola Handbol Vendrell, i Manu, entrenador de l’aleví masculí i responsable del Torneig de Reis. Tots tres van destacar la importància de celebrar aquest aniversari com un projecte col·lectiu, obert i participatiu, i van posar en valor el creixement que està experimentant el club tant en nombre d’equips com en qualitat esportiva i tècnica.
Amb aquest conjunt d’actes, el Club Escola Handbol Vendrell dona el tret de sortida a un any ple de memòria, esport i emocions, reafirmant el paper de l’handbol com a motor de comunitat, passió i treball en equip.
Tota la informació actualitzada es pot consultar a la web oficial del club: www.handbolvendrell.com.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT