PUBLICITAT
ABOGADOS CRISTIANOS
26-03-2026 14:37
La plaça 20 de la secció d'instrucció del Tribunal d'Instància de Barcelona ha tornat a denegar les mesures cautelars demanades per Advocats Cristians en nom del pare de la Noelia, la jove del Garraf a qui aquest dijous se li ha de practicar l'eutanàsia. La magistrada ja va denegar fa uns dies unes mesures similars demanades al febrer i ara denega les que l'entitat ultracatòlica ha demanat els últims dies. En la interlocutòria, la magistrada recorda que és la tercera petició de mesures cautelars presentada per Advocats Cristians, i que la fiscalia s'oposa també a la petició.
L'entitat demana les cautelars a la plaça 20 d'instrucció perquè és on es dirimeix una querella per prevaricació i falsedat documental presentada per la mateixa entitat contra dos metges que van autoritzar l'eutanàsia. Però la magistrada li recorda que la noia no forma part d'aquest procediment penal, i que la via contenciosa-administrativa per aturar l'eutanàsia ja s'ha exhaurit amb les sentències del Tribunal Suprem i el Constitucional. A més, la magistrada recorda que la petició de sotmetre la noia a tractament psicològic o psiquiàtric no té res a veure amb la querella contra els professionals que van autoritzar l'eutanàsia.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT