DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CAOS A RODALIES

Retards que poden superar la mitja hora a l’R13, l’R14, l’R15, l’R16 i l’R17 per una incidència entre Sitges i Garraf


ACN Sitges

27-07-2026 9:46

Les demores són per un tren avariat i els usuaris s'han traslladat a un altre comboi

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

Retards que poden superar la mitja hora a l’R13, l’R14, l’R15, l’R16 i l’R17 per una incidència entre Sitges i Garraf. ACN

Les línies R13, R14, R15, R16 i R17 de Rodalies registren retards que poden superar la mitja hora de mitjana per una “incidència tècnica” entre les estacions de Sitges i Garraf, segons ha informat aquest dilluns al matí. Es tracta d’una afectació en un tren i el comboi avariat ha estacionat en paral·lel amb un altre per traslladar els passatgers. D’aquesta manera, ha pogut continuar la marxa. Tot i això, Rodalies preveu una recuperació progressiva dels horaris amb aquestes demores mitjanes d’uns 30 minuts

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.