PUBLICITAT
VNG
24-03-2009 22:11
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
L’espectacle musical és gratuït i té una durada de dues hores. Es tracta de la segona proposta escènica que es fa en aquest equipament després de la representació, a principis de març, de l’obra Guasavi de la companyia Loco Brusca.
Quim Lecina, un dels històrics fundadors del Teatre Lliure (1976), actor, director i creador molt vinculat amb el món del jazz i de la música en general, presenta en aquesta ocasió un concert espectacle basat en la figura de l’excèntric i polèmic compositor francès Erik Satie.
Acompanyat del grup instrumental PerQuattroCelli format per quatre excel·lents violoncel·listes, Lecina apropa l’espectador a l’art i també a la personalitat del compositor francès a través del seu llegat musical i dels seus escrits.
Els temes musicals del programa, arranjats tots ells per a ser interpretats per aquesta formació musical, són Picadilly, Gymnopèdies, Tendrement, Gnossiennes, Música de Mobiliari, Je te veux, Grimaces i Diva de l’Empire. Els textos, del propi Satie, s’han extret de Memòries d’un amnèsic, de Quaderns d’un mamífer i d’altres escrits, tots ells d’una gran comicitat i ironia.
Es tracta d’un concert molt especial amb música i textos del propi Satie passats pel sedàs del cabaret parisenc per apropar el públic a l’esperit d’un artista que manifestava que “havia arribat massa jove al món, en un temps massa vell”.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT