DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

El PP reclama millores de seguretat en els trajectes escolars


VD

31-03-2009 18:44

El grup municipal popular proposa un estudi de la mobilitat entorn les escoles que permeti detectar deficiències viàries i de senyalització que representen un perill pels estudiants

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El PP de Vilanova explica que demana aquest estudi donat que “un dels factors de mobilitat més important és la generada pels estudiants en desplaçar-se a les escoles, sovint, els més joves acompanyats dels seus pares. Desplaçaments que es realitzen a peu, transport públic i privat”.

Segons el PP en ocasions “les preses provoca la tria d’uns recorreguts que, a vegades, no són els més adequats des del punt de vista de la seguretat, com per exemple, el cruament de carrers per llocs sense senyalització ni horitzontal, ni semafòrica”. En aquest sentit el grup municipal del PP de Vilanova aposta per fer “una anàlisi detallada dels recorreguts a peu que es realitzen per arribar a les diferents escoles i centres educatius de la ciutat, amb l’objectiu de determinar deficiències viàries o de senyalització, preveure’n la seva subsanació, i en definitiva millorar la seguretat d’un part molt important dels desplaçaments a peu que es fan a la nostra ciutat”.

Finalment el partit Popular proposa que “de les conclusions d’aquest estudi es valori la possibilitat d’implantar nous trajectes de transport públic, que alhora permetrien reduir desplaçament en vehicles privats”.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.